desperates

Idag började dagen med att gå och köpa hårfärg på kvantum, sån som tar bort lite gula toner, blev väldigt bra hur som haver. For sen och tränade på step in med sara.

Sara kom förbi efter hon varit hem och duschat, då tog vi tag i hennes utväxt, blev bra :)

För min del var det sen förbi björkelund med kristoffer och sen köpte vi hem mat från chili chili, sis kebab, gott :)


Promenad med emma e klockan sju

Lina kom och såg desperates klockan nio, dom verkar ha det problematiskt med handbollen, oj oj :/



image912


Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min snygging.
Plåtning i morgon i studio då jag ska fota sport/mode! :)

(5 dagar till man blir 20) ;) ihhh!
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0