Det vankas kalas

Krävdes mycket viljestyrka för att komma upp ur sängen i morse, det är det negativa med att jobba kväll en hel vecka. Man jobbar till elva, tar bussen till boden så man är i boden kring tjugi i tolv, sen ska man ta upp lite för förlorad tid med sin sambo som man ser mindre än arbetskamraterna :P Sen sova.

Detta leder till att Krills är snäll och är vaken längre än vad han borde, så han får 5 h sömn och är trött om dagarna. Men är ju så gulligt att han anstränger sig för min skull ;)



image872

Om jag hade haft ett barn hade jag velat att det såg ut precis så här!!!! Gud älskling, du var så söt så jag döör ;-*




Snart blir vi stora också, när det första november helgen tar fart blir det ferre som bara den. Krille blir 24 på fredagen och jag fyller 20 ÅR på söndagen!!! Grattis till mig som fyller stora flickan ;) och grattis till honom för lägre försäkringar :)

Den helgen blir det ingen utgång på någon krog för er som är inblandade ;) party all night long med bastbad etc.
Så ni får passa på nu nästa helg när det är löning ;) (emmas inflyttning fest)
De som trotsar detta förväntar jag mig oerhörda mutnings-gåvor för att ni ska slippa min besvikelse ;-) höhö!


image869

                                                      Söt bild tagen från: http://yougottaregard.blogspot.com/



Och för er som undrar över vad jag mer gjort av min dag så är det så att jag först var och tränade med Emma E. Sen gick vi på promenad en sväng och gick lite i affärerna och kikade efter en present åt hennes pappa som fyller år till helgen.
När det var klart gick jag tillbaka till step in där min väska väntade och körde ännu ett pass med Moa (Man ställer ju upp för laget) .... Sen att man får snacka och umgås är ju bara pricken över i:et, eller.. var det träningen som var det? ;)
Ni är bäst.

Moa hängd med hem till mig för att kika på en person i skolkatalogen ;) Våra heta samtalsämnen är bara fööör intressanta!! :) Jag stekte mig oxpytt och gjorde lite fint i köket. Tindra stängde jag till och med in i "sop-skåpet" Tur att hon jamade så jag hittade henne innan jag åkte.
Det är inte lätt att vara vit, liten och knappt synas.
Och vara fööör nyfiken för sitt eget bästa.
Tur att hon har en orolig katt-bror som hjälper mig hålla reda på henne.






image871

                                  Jag och den där snyggingen jag skrivit så mycket om ;)



Nu ska jag iväg klockan sju till kulturenshus där det är konsert med Göran Söllscher (?) (1 bild) Detta betyder nog att det blir lugnaste kvällen på hela veckan, eller jag gårdagen var ungefär lika bra den med, nästan bättre, bara för att föreläsningen var så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0