Fika och hembesök hos wikberg


Började dagen med att sova lite extra. Skulle först att träna med sara klockan kvart i nio var det tänkt men eftersom hon har gjort hål i naveln och det blöder lite när hon rör sig ville hon inte riskera något. Så, istället sov jag två timmar extra och fick sedan skjuts av pappa att hämta bilen på Kristoffers jobb.

For sedan och handlade lite mat så jag iaf kunde få mig fukost (äggmackor) och sen grytbitar till middagen ;) Bra pris på kvantum :)

For och hämtade upp Emma W på kryckor sen i hennes nya lägenhet vid posten. (Hon har nämligen brytit lilltån i flyttens kaos = säng på tån) AJ! Vi for sen till hanssons iaf och fikade med Luisa, Dessi och Sara Ö. For därefter hela gänget till emma och kollade hur hon bodde, mysig tvåa! Kommer nog bli asfint när allt är klart. Jag fick hjälpa flickebarnet att dammsuga ;)

Stan en sväng och sen förbi krilles pappas jobb och plasta in mitt press-leg.



Började sen göra en köttgryta och tagliatelle som jag skulle ha med mig på jobbet.


och NU sitter jag här, äntligen, och funderar p .. hur en dag egentligen kan gå så fort?!
Jag hann inte ens träna som jag hade planerat, så nu sitter man här lodis på jobbet. I de torra och fräscha träningskläderna (snygga också eftersom jag har på mitt linnet jag köpte i luleå igår på rea på stadium !! :) )
Men.. ja var tog den där tiden vägen ?


image859

PUSS



Ska jag el ska jag inte?? vill ha men fanns bara i large :P man kan kanske sy in den?


Kommentarer
Postat av: annelie

det turkosa är så snyggt - men ännu snyggare i svart :) den undre är inte heller fel :)

2007-10-17 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0