foto och piercing

Idag var jag och tränade med sara på step in, hon ska ju skaffa kort gullungen (jag är glad)
Efter det gick jag hem för erika skulle komma och hälsa på, vi gick och kollade på tapeter för hon ska tapetsera om lite i sitt rum.
Sara och luisa kom och höll mig sällskap innan vi tog bussen till luleå. Hann handla lite innan jobbet. Pincett, nagelfil osv. Sara skulle göra hål i naveln, men det hann jag inte ta del av för jag skulle börja jobba då :P


Sitter på jobbet just nu. Har gjort tre jobb idag. (ikväll)

  • Fotat sportkillarnas nya byline i studion
  • Varit och fotat en kille som åker slalom
  • Jonas Karlsson (skådespelaren) har skrivit en bok som han var och prata om


Nu ska jag göra ut jobbet, åka spagetti ;) innan desperates börjar så jag kan sätta mig vit tv´n och käka karra ;) Me like!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0