fotografering i sportanda


Idag har det varit fotografering med annelie, kristina och anna :) Blir nog väldigt bra trots att det inte fanns någon kabel mellan kameran och blixtarna, man tager det man haver :P

Ska förja redigera ikväll kanske om krille kan kolla av med skärminställninarna :)
(Blev lite svarta bilder från innebandyn i söndags)

Nåja var en kul dag med fotografering, sen blev det hem och laga plättar *mumma.
17.30 var det spinnpump med emma e! Det kändes kan jag ju säga, får se om man kanske far och tränar imorgon i jobbpausen (jobbar 9-13, 16-21.30 typ) Så det ska väl hinnas, tänkte så man får sin vila på fredag så man inte har träningsverk på lördagen då man ska fira sin födelsedag ;) ohh, can´t wait!

Nu har jag och krille duschat innan grey´s tar fart, men hann ju skriva några rader innan. Är alltid så slö på att blogga när jag är ledig, ibland är det bra att jobba på kuriren :)


Nåja, speciellt tack till annelie som jag fick en väldigt kul dag tack vara, bra förberedd och allt ;) (Kristina också som var med hela tiden)! (http://[email protected])


image913
inspiration ;)


Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0