Handbolls pix


Var på handboll igår, BBK spelade i Hildursborg. Jobbet innan drog dock ut på tiden lite så hann bara med att fota andra halvleken. Besvikelse. Som andres sa "Ja om jag går ifårn en handbollsmatch med en  bra bild är jag jävligt nöjd". Hahah det säger allt om ljuset där inne, ja var värre än vad jag förväntade mig till och med. När man kolla på bilderna när man kom tillbaka insåg man vilket helvete det faktiskt var som även Linda varnade mig för. Men men... jag älskar att se på det så jag tar gärna på mig alla framtida handbollsmatcher, även om det blir förlävliga bilder att vänta. Kan boden inte bara ta tag i något som typ luleå gör.. som typ planja gör. Sätt mer ljus i lokalen så kommer media att faktiskt vilja gå dit.


     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0