Höstens mössmode


Idag har jag haft ett jobb på Kuriren (något väldigt ovanligt om man inte jobbar kväll) Jag och Mariana skulle fota mössmode på barn. Hon hade bjudit in två stycken tjejer och två killar som skulle agara modeller. Vissa trotsigare än andra, vilket som tur är inte syntes så mycket på bilderna ;) Vi mjukade nog upp dom rätt bra :D
Till tolv var vi i studion och därefter satt jag och redigerade dem, jag blev väldigt nöjd och känns som en bra merit till mig själv och mitt företag :)

Fram till dess kan ni ta del av barn-bilderna här nedanför :)
image775



image776




               

image782
Helt underbart söta barn



Har fått hemside-adressen nu så strax går det att gå in på den, den ska aktiveras först och så... håll ut ;)

Kommentarer
Postat av: kristin

Åh jag bara älskar dessa bilder, helst de översta. Är helt kär. Du e så grym Petra!

2007-10-02 @ 00:10:28
URL: http://kickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0