Innebandy och studiofoto

Gårdagens jobb!!!  

  • Kemi på teknikens hus: Göea glass, slaim och formbar plast.
  • Rekryteringsdag.
  • Ica-Ola driver två Ica-butiker, en i stan och en på landet.




         

         


Nu ska jag iväg med stig på två små-jobb. Efter det blir det Innebandy i Boden igen :)
Sen ska nog Krille komma hit til Kuriren med Tindra så ska vi fotografera henne i studion. Det var ju täbkt att vi skulle göra det när hon var så där jätteliten.. men blir nu. Passar på innan hon är helt full-växt :)


Hann med att sitta med Erika på bussen och tjattra på morognen. Trevligt värre. Jag slog ju in hon och linas presenter igår (lite sen jag är men det är alltid något) Ska sen ta ut pengar till stockholmsresan till Erikis.

Sprang på hm också och köpte mig tre vantar (man kan aldrig tappa bort för många) :P
Böt ut lite trasiga stumpbyxor och en av tallriks-tallrikarna (?) på indiska. Bra jag är på att köpa dålig kvalla ;)
Fick mig ett halsband på hm också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0