Jobbdags och nylampan


Känns tugnt att gå till jobbet första gången för den här veckan, på en fredag :p Imorgon blir det också jobb med har lyckas byta till mig dagspasset ;) Men blir inte att sluta sex utan kommer bli mer jobb i studion när jag ska fota några systrar som förbereder en julklapp :) Blir nog grymt bra, ska skissa lite på ideér om det inte blir allt för mycket jobb idag :)



image890

Här är en bild nu då på nylampan som jag är sååå nöjd över. Sen att mamma köpte den där kristallkronan som jag vart helt förälskad i var ju lite värre då, men så sa hon igår när jag var där...

 
Ingela
:  Du kan ju önska dig den i julklapp, fast den som var större...
Petra: Ja men man kan kanske inte ha en sån i sovrummet (jag hade iof kunnat ha det men tror jag har mamma och kristoffer mot mig, den är för stor)
Ingela: Ja, men till ni hittar något hus, då kan ni ju ha den i vardagsrummet..
Petra: Ja, men det gör jag nog då ;) önskar mig den i julklapp..


Saken att den var att den stora var av riktiga briljanter!! Den kostade typ 6000 kronor... jag hade ju föreslagit att önska mig den lilla för 2100, men ja om hon insisterar så. En sån krona skulle göra mig väldigt glad ;)

Kommentarer
Postat av: kristin

den var faktiskt riktigt grym!!!

2007-11-02 @ 21:46:49
URL: http://kickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0