Kamera-kö


Hur har min dag sett ut idag då?


Jo, började med att jag fot och tränade på step in, spinnpump... själv.. :p Emma var sjukis och kunde inte ställa upp för laget. Hon kommer nog aldrig få pröva på just det passet, för brukar ofta sluta med att vi inte går på det ;)

Men men, efter ett tungt och givande pass gick jag på stan och mötte upp sjuklingen och Johan. Vi ahn gå på Åhlens innan helena från smycka ringde och frågade om jag kunde jobba någon timma, vilket jag tackade ja till, for bara hem, duschade och åt en pizzabit innan jag for iväg.

:

Synoptik: 13-15,30
Kuriren: 17-23


Ska strax åka iväg och fota hockeymatchen. Luleåhockey - Mora! Verkar vara det jobb jag har ikväll, var tänkt att jag skulle fota en kvinna innan men hon har tyvärr slagit av sin mobil telefon. ("tyvärr") Så blir nog inget av det.. ;)


image854


Ställde mig dessutom i kö idag för att köpa mig en ny kamera. Den nya D300 släpps den 13 novenber.. Jag är nu med på den kö:n på cyberfoto.. plats 141 typ... cirkus. Jag blir nog ingen glad kamera ägare till stockholmsresan. Kan väl kanske börja hoppas i januari ;) Men men, har ju kurirens D200 nu som jag kan ta hem och hålla på med.. funkar hur bra som helst det med. Är kanske bra att jag får en egen just då, vet om mitt vikariat kommer fortsätta eller inte, men hoppas ju på det.. Bara inte moderaternas skitregler gör så det blir nå gorm och jag får jobba lite. Aja löser sig nog till det bättre :)



image853



Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0