kenneth


Dagen började med träning med lina. Vi gick på stan och köpte nagellack och rosa bandet-band :)
Vi for till mig där linnea J mötte upp oss. Vi gjorde plättar och chillade hemma hos mig.
Klipte ut mina bilder från tidningarna som låg och skräpade på bordet.
Åkte med krille i lastbilen och hämtade mogge (tindra bara skrek efter honom)
Jag och krille förbi åsa, niklas och jonte med tindra. Hon träffade sin pojkvän kenneth ;) Dom var intresserade av varandra och busade i 1,5 h. Dom sover nog gott inatt.. kattungar nästa? Vi väntar på deras brunstighet ;)
Handla på ok med åsa
Hem och laga file till middag
Erika kom förbi, brände bilder och vi skulle boka resa, men gick inte så bra, hon ska försöka hemma ikväll...



natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0