Make up store - visning!!!

image876
Foto: Petra Isaksson.   Make up store har en visning ikväll på Cleo, här är två av deras modeller


Dagens jobb var toppen, blev roliga grejer. Nu har jag redigerat klart allt jag hade och göra så nu är det väntan på att klockan ska bli åtta typ. Sen jag har gjort det ganske bra för mig själv här är schemat:

  • Göra ut lite fler basketbilder från igår (Sånt vill dom ha för det är alltid bra att ha i arkivet)
  • Kristoffer ska komma hit efter han varit på dopet
  • Äta middag någon stans
  • Fota lite i studion (Kanske förbereda inför morgondagens lucis-plåtning?!)



 

image877
Foto: Petra Isaksson.   Close up på sminkningen (snyggt)


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Måste säga att den sista bilden, Close-up bilden vart riktigt nice ;)

2007-10-21 @ 11:41:36
URL: http://mythic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0