Norrbottens lucia kandidater!!

Ojoj har varit en fullspäckad dag må jag säga. Jag stta igång klockan tolv och fota lucia kandidaterna i studion, därefter gruppbilder, och några gruppbilder till. Dom ska att det skulle vara ett ganska jobbigt och speciellt jobb, och det var det, men jag tycker det var kul. Kommer få tillbaka för allt jobb när man går på stan och ser affischerna hänga överallt och man kan känna att "det är mina" verkligen. Jag tyckte jag gjorde ett bra jobb iaf.

Hoppas alla andra också tycker det!


image879
Foto: Petra Isaksson.  Alla kandidater till Norrbottens Lucia!

Porträttbilderna och den andra gruppbilden får ni kika på stan efter ;)



Fick därefter ännu ett jobb inbokat klockan sex i piteå (Sa inte janne att det var det enda jobbet jag skulle ha) Ops, glömde visst att jag och elsa skulle pejla också!! :P fuck.


   


Vart nöjd med alla mina jobb idag. Kul att Hasse (Min gamla webbdesign lärare som frilansar på Kuriren ibland) partade gott om mig med marianne, han hade sagt att det var synd att jag bara skulle jobba till efter jul, hon hade sdå agt att hon trodde jag skulle få fortsätta jobba här efter jul, vilket är jättekul. Hon har ju en av de bra kontakterna i sitt hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0