ovisat matrial


Lina kom och gjorde mig sällskap till desperates ;) otroligt bra. snackade på, jag kammade hennes hår och hon toppade mitt, vi har en sån fin relation, rena rama byteshandeln ;) babe...

Linnea J kom förbi, så, lina fick toppa hennes hår också :P

Snackade gojja och dom for nyss hem. Snart flyttar lina så vi får nära till varandra, underbart ;)


Imorgon ska jag ock erikis boka stockholms-resan.. den 2 december åker vi ;) can´t wait!!!!!
Lina och jg sk och träna 10.00, sen stan, kul :)


Krille höll på bränna lite bilder.. här hittade jag några boden alive favoriter. Fan va kul vi hade den helgen alltså, självklart ovisat matrial ;) (mitt nya tema här i bloggen) ;)



image828

image829

image831




 hahahahahaha och bara för den var så kul bjuder jag på en skithärligtfulbild på moi!!!!! Liten och bra :P



fråga mig inte vad jag gör.. men responsen på detta var iaf:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0