Shoppning

Idag vaknade jag i vanlig ordning med att bli väckt av tindra. Tok-kissen.

Mamma och pappa kom och hämtade upp mig kring tio då vi tog en sväng till luleå. Mamma köpte världens snyggaste kristallkrona!! Gah, precis en sån jag vill ha. Min dröm.

Gick förbi Gina och köpte mig en munkjacka för 249:- assnygg. Man måste ju fira när lönen kommer imorgon, 18stora lappar rikare, och det sitter inte fel alls måste jag säga :)

For sen till hampis och tvättade fönstren i nya glas-altan med mamma. Snart kommer krille även hit då de bjuder oss på ugnspannkaka ;)

Träning ikväll! :)



Hihi roligt att sitta vid sin gamla datorn och hitta massa gamla bilder ;) Lite webb-cam pix nedan :)

image883

image884


Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Olga

Fina bilder :)

2007-10-25 @ 22:39:21
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0