Stockholm - make up

Oj, har just gjort en ny omgång praliner, hallonpraliner... så gott :) Tindra är lite kelig.. morgan har fått fara och vara hos krilles päron för han ska till vetrinären imorgon och kolla ögat : )

jag och erika har bestämt avgången till stockholm. Vi ska hälsa på emilia som går make-up skola där nere. Vi ska åka dit när hon har en fotografering då hon planerat att sminka erika, jag laddar upp batterierna i min kamera också, grymt kul ;)


och när vi ändå är inne på smink, modellande, fotograferingar osv bjuder jag er på lite extra matrial från erikas fotografering tidigare i höst... den oredigerade nakna sanningen ;) lika vacker för det :)


image820

image821

image823

image825

image827

Ge henne lite snälla kommentarer i detta inlägg, hon förtjänar det ;)



åker nog kring den 2 december :) Blir nog där till torsdag kväll :)





image818

Kommentarer
Postat av: Lina

ååh, mysigt att fara till stocke, och inte har ni frågat mig ;p.. JAG LÄNGTAR TILL IMORGON, mysmysmysmys ;-*

2007-10-08 @ 23:30:18
URL: http://Linahallstroms.blogg.se
Postat av: Sara

Erika är allt bra vacker! Och Petra är världens bästa fotograf, så ni kommer nog få det jätte roligt i stockholm :D

2007-10-09 @ 03:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0