träning

Nu har jag och sara varit och kört i gymmet en del, vart rätt seriöst. Fan jag och krille skulle ju ta före och efter bilder på vår seriösa träning. Men jag har ju varit i gång nu typ 2 veckor redan men men, får t det ikväll. Ingen av oss har direkt svårt att få muskler och så, tycker jag ser ut och få med än vad som egentligen finns, jag är ju inte så stark. Men men får köra lite mer kondis ist, det är väl det som egentligen borde göras, enligt mig egen smak :P

aja nu ska jag städa ihop lite mera och kolla på lite hus på blocket, vi är som sugna :)
Och nu när han som jag vikarierar för har sagt upp sig, har jag kanske lite inkomst framöver också ;)

Nu är det bara ett extra rum som saknas så jag kan ha en studio :)

krams

Kommentarer
Postat av: annelie

Jag har utmanat dig att skriva sju sanningar om dig själv! Se mina på http://annelie89.blogg.se/1193207297_utmanad.html

2007-10-24 @ 14:14:12
Postat av: kristin

En hurtbulle är vad du är Petra! :)
När ska man få se den nya fina lampan dom du köpt då? ;)

2007-10-25 @ 15:32:46
URL: http://kickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0