Vem röstar ni på?

Snart tar ju omröstningen fart på riktigt, om Norrbottens Lucia. Då man kan rösta i affärer och så, än tor jag bara det finns på kuriren.nu. Men då måste man ju logga in sig så jag väntar nog på man får skriva på en lapp på kvantum :)

Vem ska vinna då? Finns ju en del bodensare med som man känner igen (bortsett från nummer sju som jag har träffat på en del gånger på jobbet ;) )

image891
Foto: Petra Isaksson



       
              
Foto: Petra Isaksson


Jag har ju lite svårt att bestämma mig mellan nummer 2, 7 och 8....

Vem röstar ni på?

Kommentarer
Postat av: jessica

jaag röstar nog på nummer 8 :) visst är det hon Ina Karlsson? tycker jag känner igen henne..

2007-10-27 @ 13:32:07
URL: http://jessieca.blogg.se
Postat av: hanna

nummer sju har ju gått på min skola, riktigt söt tjej! men jag vill ha en brunett till lucia, så det blir åttan :)

2007-10-28 @ 12:45:15
Postat av: Johanna

Nr.9 är en kompis till min kompis, så jag har lovat att rösta på henne ;)

2007-10-30 @ 12:42:12
URL: http://losemybreath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0