Work out


Idag började dagen med step in, mamma hämtade sitt "hope-halsband" och skjutsade mig till step in. Tränade först med moa och sen med emma ;) Jag och moa hade roligheter att prata om, det återkommer vi till säg )

Sen gick jag och emms på stan en sväng. Jag köpte en kökslampa på åhlems för 795 : - Den är så snygg så jag dör. Kund inte hålla mig krille har inte ens hunnit se den, blir kvällens överaskning ;-*

Ska byta om nu och börja gå in till stan. Ska jobba på synoptik 15-18. Några ska och se någon föreläsning om självkänsla så blev bara några timmars inhopp, men känns jävligt skönt det med :) Det kommer gå fort då.

Krille kommer därefter och hämtar mig (och lampan) och far till björkelund där hans päron bjuder på mat. Gott!

Nu ska jag skynda mig, kom några och pratade om bibeln så jag hamnade efter i schemat :P


image834
tindra är snyggis



PUSS

Kommentarer
Postat av: Olga

Svar: de är säkert fina men jag är bara så less påatt se dem! Hehe, vilka i-lands problem jag ha va! :p
Har du fått parfymen förresten?

2007-10-11 @ 23:16:23
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0