After darks kluvna tunga på bild!!!!

Hej hopp allihopa!

Dagens tidning var ju bara för underbar.. Andreas jobbade kväll igår och var och fotade after darks upptränande på Kulturens hus.!!! Världens härligaste bild.. men en sak vi pratade om, what´s up med han tunga egentligen. Linda ville få det till att han hade en lite snopp på den :P Resultatet av funderingarna slutade med att vi trodde att han har klyvt den på något sätt....


image739
Foto: Andreas W  (obs bilden är ej fixad på något sätt eftersom.. ja det är mot lagen helt enkelt) : D

VAD TROR/TYCKER NI????????




Just nu sitter jag på jobbet och snyter mig för jämnan :p Frökylningen vill verkligen inte ge sig, men jaja två dagar till jag är frisk skulle jag väl gissa på, men jobbas måste det göras iaf.

Igår var jag och fotade kungen för andra gången.. Nu fick jag till och med skaka hand med honom :) Nått jag kan skryta med för mormor iaf ;)

     



Idag har jag hunnit med att vara och fotografera en kvinna fårn Burma som pratade on hennes familj och så som hon hade kvar i Burma.. här är lite bilder från det.. hon hade fyra underbart söta katter...

   




Här är skönheten som blev jobbets höjdpunkt!!!....

image738

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0