Dag 2 i mitt "nya" liv


10.00   Var jag på plats på Step in för Body Pump. Det var så stört jobbigt. Kändes verkligen att jag inte varit på Pump på flera månader, sååå, jag blir glad om jag tar mig upp från sängen imorgon och tränar kring halv tio. tänkte köra lite kondis och stryke, men lungt med tanke på pumpen OCH coren som tog där det skulle i tisdags ;p




image598




11.30   Tog jag cykeln till Kvantum och storhandlade. Massa frukt och grönt som jag hållt mig borta från hela månaden känns det som. Mina naglar är mjuka som tusan så ska få i mig lite vitaminer var det tänkt :)


13.30   Kom Erika efter en bussmiss ;) Vi prommade in till stan och köpte lite nödvändigheter som multivitaminer och jag köpte även ett par skor och topps + samarin :) Bankärenden och arbetsförmedlingen för erika.
Sen gick vi hem till mig igen.


16.30   For jag, Krille och Erika till Hampis där mormor gjort palt-middag. Smarrigt!


17.00   Erika, Krille och jag for till Björkelund. Han skulle spika fast något. Jag och Erika gick först ut med Lina och Tracy på promenad, därefter en lång prommis med Tok-Sunnie ;p


19.00   Tillbaka till lägenheten, jag och krille handlade lite glass respektive bananer medan Erika solade.
Vi åt sen glass och jag gjorde mig även en smootie, lite ikväll och resten blir frulle.




image599




Jag och Erika lyssnar och njuter till våran kära Britney, she´s just wounderful. ( V )
Härlig dryghet hon lagt till också ;P haha.

This is Britney bitch!  :

http://www.youtube.com/watch?v=2KQxriuE284


image597
Beautiful girl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0