Dagens outfit ;)

Tog en bild på dagens kläder innan jag for iväg till Synoptik. Eftersom jag själv tycker det är otroligt kul att se vad andra har på sig om dagarna på bloggen tar jag och snappar upp det och gör desamma, då och då iaf ;) Såg inte så munter ut men så är det att stiga upp en lördagsmorgon lite tidigare än vad man vill ;P



image697


 

Var förbi mamma och papap igår och då passade jag på att få med mig bland annat den här koftan, Tyckte den var så underbart söt och mysig nu till hösten. Tror till och med hon har stickad den själv..!! Ska be henne sticka nån till mig som blir min på riktigt!


Jobbade 10-14 iaf, otroligt härligt pass att jobba, man kan nästan inte kalla det jobba för man har som hela dagen framför sig trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0