Dagens tidning

Dagens tidning:


image661


Tyckte om min etta-bild i dagens tidning, men ja kanske var för hon var så grymt härlig!



image665


Blev rätt bra jobb trots mitt missnörje med den största bilden på ettan, jag gillade den verkligen men.. den var kanske inte i den bästa kvalité för att dras upp så stort som dom gjorde. En gympasal med gult och grönt ljus är alltid en gympasal :p








Dagens schema:

* 9.00 - En gubbe kom förbi och gjorde karateinspirerade rörelser
* 10.00 - Pressträff med Jackie om skoterutsläppen i fjällen
* 11.45 - Demonstration på storgatan med Janne
* 12.00 - Socialdamokraterna prata på gula pevaljongen
* 13.00 - Prisutdelning av stora turistpriset med Ingela


Kommentarer
Postat av: jessica

Ja, det är riktigt störande! Hur länge har du fått vänta? Jag har väntat i snart 3 veckor! :/

2007-09-18 @ 12:25:34
URL: http://jessieca.blogg.se
Postat av: josieeme

Bounce e så grymma...:) man vill bara studsa runt och dansa likadant...vilket inte riktigt går:)

2007-09-18 @ 18:28:12
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0