GRATTIS!!!!!


Idag har man hunnit ta sig till jobbet och gjort tre jobb:

* Varit på Kulturhuset på Turismens dag
* Fotoat på Impuls där dom har fått tv-apparater stulna från sig inatt (invigning idag då dom öppnar på ny plats)

 



Sen har Planjas baskettränare varit hit (tjejernas) Så har fotoat honom i studion, var väl tänkt att det ska vara bild nummer 1 som ska vara i tidningen så ska Tosser lägga in en ritad basketplan över hans huvud, finuliga vi är :)

   


Sen vill jag även skriva GRATTIS till Lina som fyller 19 år idag, min stor-kicka ;) Jag kristoffer och mamma ska åka ikväll och fika hos henne i hampis, mysigt värre!

"En enkel tulipan på din bemärkelsedag, jag har den äran, jag har den äran, att gratulera", som min mormor skulle säga...


Kan näsan sluta rinna och halsen sluta kila!? känner på mig att jag är rätt frisk imorgon dock, mina förkylningar ser varje gång exakt lika dana ut,  och det här ska du vara slut-fasen ;) Eller... iaf frisk till lör? :) please...

Kommentarer
Postat av: Olga

Hej hej!
Grattis, du vann tävlingen på min blogg! Maila din adress till [email protected] så postar jag vinsten till dig eller så kan du höra av dig så kan vi mötas nånstans i Boden så lämnar jag den till dig personligen istället. Du gör som du vill :)

2007-09-27 @ 21:20:24
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Postat av: Olga igen =)

Hur ska vi göra då? :)

2007-09-27 @ 21:32:19
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0