Gröna veckan?


Huvva, nu sitter man här hemma och är sjukt förkyld. Så trisst! Jag och krille som skulle träna tillsammans nu när det är gröna veckan på step in och han kan följa med och träna. Blää, ska kurera mig väl!


image727
Sjukbakterierna gottar sig..


Igår köpte jag för övrigt lite mer aktier, dökul och se när ens pengar kan växa! :)


Håller för övrigt på att bygga på min hemsida.. hoppas den blir klar snart ;) har iaf beställt en adress ;)


Nu ska jag städa och tvätta lite mera, sånt där nödvändigt....

Take care!

Kommentarer
Postat av: annelie

Mina bästa förkylningskurer: Massor med te med honung, massor med vitlök och ingefära, massor med uppfriskande promenader som "vädrar ut" bakterierna :) Och glöm inte det viktigaste...positivt tänkande! Allt sitter inte i huvudet, men mycket :) Krya på dig!

2007-09-26 @ 13:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0