Hallon praliner

Blev chilicorn carne till middag idag, sjukt gott var det, enkelt, billigt och nyttigt :)

Har just gjort hallonpraliner som vi ska mumsa på när vi ser grey´s anatomi, mysigt värre! Kristoffer har pillat mer på min hemsida nu, så grymt snygg!!!! Han är fan bäst på det mesta, vi kompleterar varandra väldigt bra på bra-heter ;)



image729

Pröva gärn göra hemma, så sjukt gott, godare än när man köper dem! Och framför allt billigare, 10 kronor styck i butiken...

Ingredienser

hallon (saften av dem)
hallonsaft
mörk chocklad
grädde


Värm och rör ihop, lättare än så kan det inte bli!!!!!!!!
Dissade det komplicerade receptet jag kopierade in tidigare, för jag gjorde ju mina såhär, minst lika gott ;)





Faxade in till dom som håller i domänen idag, så den ska nog förhoppningsvis vara igårng till helgen så får ni kika och säga vad ni tycker! ; ) Håll tummarna med mig !

Ciaooooo!

Kommentarer
Postat av: Linda

*Håller tummarna*
Oj så j*kla söta djur ni har=)

2007-09-26 @ 21:42:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7647
Postat av: Malin

det såg ju inte helt fel ut, klart

2007-09-28 @ 15:27:26
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0