Inhoppare

7/9 Fredag

Fick jobba idag också för säkerhets skull. Per visste inte om Andreas skulle komma elller inte. Blev millitärgrejs och lite annat. Lunchade med Kristoffer idag också, samma mat som igår på storheden ; P



6/9 Torsdag

Blev väckt klockan åtta av att Micke ringde från Kuriren. Andreas var sjuk så fick fara och jobba på min lediga dag. Som jag lovat bort mig till Sara, sad but true. Men men, behöver dagarna. Fick fullt upp under hela dagen, jobb none stopp. Men fick mig lunch så for och åt nyttigt på Max med Krille, vi körde på GI-bröd och minimorötter! Duktiga vi.

Kommentarer
Postat av: annelie

Mmmmm GI-brödet är gott gott ;)

2007-09-08 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0