Lycka, lycka, lycka!!!

Jag inser bara mer och mer hur mycket jag älskar honom. Han är verkligen det bästa som har hänt mig.
Lycka, lycka, lycka!! Så tokkär man kan vara i en person efter 1, 2 år. Vi var nyss på badet och relaxade.....
Svinchill!



image714   image715

Nu ska vi käka karra och se film. Imorogn börjar vårat nya liv, krille har fått 5 veckor på Step in. Nu ska vi bli starka!!!! Snygga och smala ? Ja nått i den stilen ;) Vältränade iaf ;) Jag börjar med att gå på Spinnpump med Emma i morogn på min lediga dag !

Take care!


Kommentarer
Postat av: annelie

Nå :) vad söta ni är :)

2007-09-24 @ 09:12:35
Postat av: annelie

Förresten, kom på bodystep ikväll! ;)

2007-09-24 @ 09:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0