Pengafrågor


Nu sitter man tillbaka på jobbet! Jag ska åka iväg klockan ett och göra två jobb med Alex. Först till polisstationen och kolla deras nya central! Därefter åker vi iväf till stallet och gör en "Ett sista rop på hjälp" av dem pga av dålig ekonomi.


Ojoj är kul när det förjar komma igång med jobb på sidan till mitt företag. Har ju gjort något jobb och har några på G. Prisfrågan är ju då en sak. Jag är verkligen för snäll för att ta priset man borde ta.. ska nog ta och fixa hemsidan och fixa priserna så kunderna vet dem i förväg så man slipper lägga fram dem och känner att man kanske måste pruta ner dem. Är ju synd när man har företaget på ett sätt när jag måste skatta vinsten jag får in. Aja när dem blir klar ska det nog gå bättre, ska sätta mig med Krille och fixa den ikväll ;)




image717


adressen till hemsidan kommer nog snart ;)



En bra sak nu är ju att jag jobbar 13-17,30 och får lön som full dag, en timlön på cirka 184 kronor :) Me like!
Som Elsa (reporter) sa. "Det är bra, så ska du göra!!! nu när de pratar gott om dig när du inte hör och så, då kan du kräva mer! " Så det är ju skikul att höra, och kul när man kan få ut något av det...  

Kommentarer
Postat av: kristin

Hej!
Du e så grymt duktig på att fota Petra, är det ett sådant företag du driver? Du kommer att gå långt!
Du har så sjukt många fina bilder här på bloggen. O sedan är det alltid roligt att sitta i Doris och se allas bilder. Dina och Andreas bilder sticker alltid ut. Du e grym!
kram/Kristin

2007-09-24 @ 22:46:10
URL: http://www.kickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0