Sportig helg på Kurren


Jag har jobbat hela helgen på Kuriren, sena passen.
Men det underbaraste var just det att jag fått ta hem en Kurirenbil varje dag!!! Så jeepen har varit min nu i två dagar, ska se om Andreas lämnade skoda-nyckeln så tar jag kanske den ikväll när jag åker hem. Per är så bra att ha som nyhetschef, han är så grym på att planera och så man får lagomt (ibland) stressigt om dagarna.


Lördag:  Cheer-läger + Fotboll                                        12,00 - 20,00
Söndag: Friidrott i Boden                                                13,00 - 21,00
Måndag: Älgjakt med start på redaktionen i Boden            8,30 - 17,30




2/9 Söndag:

image595
Friidrottstävling i Boden

Ska strax åka hem och gå en prommis med Sara, höra hur utgången igår har varit typ. Sen ska jag och kristoffer mysa framför en film med chips.


1/9 Lördag:


image594
Cheer-läger i hälsans hus


image596
Fotboll Luleå - Sundsvall


När jag kom hem från jobbet hakade jag på Krille och Jojje som skulle och dra nån sväng på stan och se hur mycket bliar som höll till på Boden-crusing. Jag fick mig en korv och sen for jag och Krille hem och käkade varma mackor, och såg babbas bilar, tills vi somnade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0