Träning för hela slanten


Kristoffer ringde och väckte mig klockan halv nio, vilket var för väl. Hade otäcka drömmar om björnar :S
Gjorde mig klar och for till step in klockan kvart i tio. Köpde Spinning 2 klockan 10.00 och därefter Core 11.00.
Tungt men skönt.

image625


For hem och duschade och käkade lite mexikanasoppa innan jag och Matilda gick ut på långpromenad. Hon har varit borta i Bulgarien nu i två veckor. Promenadklockan slutade på 1.5 h, samma som min promanad igår, komiskt nog. Hurtig värre jag varit.


image626
En bild från Matildas Bulgarienresa (Blondinen nummer två is Milda-Matilda)


Ska strax ta bussen till Luelå, börjar jobba klockan 17.00. Fruktar dog att det är hockey ikväll och att jag måste ta mig dit och fota, och jag gillar verkligen inte hockey. Vet ej var man ska stå och sen går det fort också, kan dom inte överaska mig med fotboll istället, snälla snälla snälla. Kristoffer kanske fara for dit med massa parisare för att.. dom var jättehungriga!!???!!! hjälp.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0