Dan före dan

Idag fyndade jag fina underlägg på hemtex. Har länge varit ute efter vita bortstabletter :) Blev lite spetsliknande. Inte kanske de effektivaste men mäkta gulligt blir det ;)

Har hunnit att gå en riktigt lång promenad med sunnie idag in till stan. Dock väldigt långsam för jag hade så pass ont i halsen. Fick mig lite te hos mormor :)




Jag längtar ihjäl mig till lördag då det blir ikea!!! Ih. Kan knappt bärga mig till att få klart klädkammaren. Det mest praktiska jag någonsin gjort. Man har så bra översikt över alla kläder man har. Tidigare glönde man ju bort hälften av kläderna man faktiskt ägde!

Imorgon blir det nog jobb. Trots att jag nu har tillbaka rösten någorlunda så har jag fått halsont nu. Mindre charmigt.. eller ja kanke inte mindre än att vara utan röst men inte charmigt iaf ;P Nåja, jag kan klara av att jobba iaf. Jag prövar iaf!! :)





image1310
blanda inte förkyld+fest.. kan sluta illa :P (bilden är från festen innan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0