en tystnad..

Jag har varit lite inaktiv när det göller internet på senaste tiden.. Hade en liten personalfest i lördags vilket var väldrigt trevligt.. men, jag hade ju en liten förkyldning i kroppen. Var dock bara sportfolket som dök upp så jag tog mig friheten att bjuda in erika, johan, rickard, hengo, rebecka, matilda och sen toh krille hit anna och lana.. (bortsett från ida som faktiskt var från foto) :)

Mycket buzz och så.. sen var det krogen! Det hela slutade iaf att jag tappade rösten helt. INTE så kul. Gud, har jag aldrig gjort förut. Men men så går det väl när man dricker vin när man är förkyld. För skrek gjorde jag ju inte.

Nu sitter man här.. tisdag.. Och fortfarande får man inte ett pip ur sig. Så kunde ju inte jobba måndag, eller idag. Kommer säkert inte kunna göra det ons och tor heller (alla de extra dagar jag tog på mig att jobba) Skit.


Vi var ju föresten på ikea i lördags. Jag har skapat halva klädkammaren!! IHH! Jag  blev så frälst så det blir absolut hela rummet som kommer bli det. Det blir nog ikea på lördag igen efter 14. Ojoj så fattig man blir. Gick 6500 förra helgen. Förhoppningsvis inte lika mycket denna gång :P


Bilder kommer när den är klar ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi var också på Ikea i lördags :P är lite avis på din walking closet :)

2008-04-15 @ 13:13:47
URL: http://annelie89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0