Nedräkning


image1301

Ärligt? Finns det någon sötare bild på någon sötare varelse? Jag dör rent ut sagt. Det enda man kan få ut sig är väl något i stil med "ihhhh åhhh naaaawwwwww"





Nedräkningen till lördagen har börjat
. Jag är glad att jag får en Erika med mig på festen, garanterat kul! Nog för att arbetskollegorna inte är dåliga! Men jag tycker att vi borde ju faktiskt vara mer än 3 (?) tjejer! Absolut!
Nåja vet fortfarande inte riktigt vilka som kan komma med 7-8 spikade ! Sen bliré TC!! yeah!
sport+foto = party!

Känns dock lite konstigt att sitta och fundera på festupplägg när kroppen min känns minst sagt inte bra. Men men, känner jag mig själv så håller detta inte i sig så länge. Det negativa är väl att jag inte kan träna på dagarna :( Tråkigt!!! Jag älskar ju verkligen morgonpassen klockan tio.


Tur att man har sötnosen hemma som kan ta hand om mig (inatt) ! Hoppas på hans kurerande armar ska fungera som bot! Nu när vi inte hinner vara med varandra om dagarna under kvällspasset-veckan! Sova ska väl vara den bästa meducinen!





image1302
Long long time ago in piteå! Ihh!


I övrigt! Lycka till lina på arbetsintervjun i morgon ;) Håller tummarna och fötterna!

Kommentarer
Postat av: lina

tack sötis, jag börjar bli lite nervös haha :) BLI FRISK Nu

2008-04-09 @ 12:19:26
Postat av: hanna

alltså va sepe-sööt katten är.. jag vill bara äta upp henne! vad är det för ras? för visst är det en raskatt? åååh, så underbart söt hon är :D

2008-04-09 @ 22:34:41
URL: http://sensuella.blogg.se
Postat av: Carro

Men gud så söt bild på katten! :O

2008-04-12 @ 01:20:20
URL: http://regalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0