Nymålade naglarna

image1337

Här är mina nymålade naglar för dagen. Köpte i fredags ett nytt nagelack från Mavala. (39:-)
Lite sommrigare än det rosa jag köpte förra sommaren (sweetie, hette det)
Har blivit väldigt inne på nagelack. Tycker helt plötsligt att det är väldigt roligt.
Förut var det ju oftast fransk manikyr som gällde. Nu kan jag växla lite.
Fördelen med målade naglar i färg är att man är lite extra försiktig med dom, vilket leder till att man får längre naglar. (dom bryts inte av lika ofta och inte lika lätt med ett ett nagelack som gör naglarna lite hårdare)


Kommentarer
Postat av: liini

jaa, dom är bäst! ;) jobbar du imorgon, core på morgonen eller desperate påkvällen? du väljer, bara du kommer på en av dom :b pussssss, jag saknar dig

2008-04-28 @ 18:50:43
URL: http://linahallstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0