Ren olycka.. nej smutsig!


Jag lider just nu. Ren olycka.
Jag tvättade mina underbara vita älsklingstysskor som jag köpte på stadium för några evckor sen. Det kom en fläck på den ena, och en liten på den andra. Jag ville ha dom vita så sattsade stor på att handtvätta dem igår.

Nu när jag gick och tittade till dem på elementet så hade dom missfärgts som bara den. De har gulnat fläckvis. Ser nästan ut som rost. Åh jag blir så arg. Mamma skulle kolla på och se om hon kunde fixa det. Jag vet inte om det att tvättmedlet med blekmedel / lita på rosa, limmet som har gjort det eller om det är elementats fel!??!!??

Ska se vad hon säger, annars ska jag prata med erika hur dom gör med sådanna fall. Har ju inte köpt dem hos henne men hon vet väl ungefär vad dom säger. Kanske kan få byta ut dem.


image1311



Inget kul avslut på den här dagen :P Vill inte lägga ut så mycket pengar på grejer hela tiden.
Känns som alla mina pengar rinner mellan fingrarna på mig.
Bara för man får mer, måste man slösa mer bara därför? Så fult mönster som jag vill bryta, men är svårt. Har blivit så prylnördig. Ska köpa allt jag ser som jag vill ha.. Vill ha och vill ha.

Tur att man kan känna sig duktig iaf när man tittar på lyxfällan :) Köpa saker på kredit är ingen större hit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0