Samlad komedi

image1303



Den enda killen som får min värld att snurra. Han mutade med mig på jobbet sitt idag, eller rättare sagt.. jag följde med när han körde ut varor till två resturanger och sen gick vi på stan ett tag. Trots att jag fortfarande har verk i kroppen. Det bästa hade nog egentligen varit att ligga hemma i sängen men... det lät ju tråkigare så det blev det inte. Hittade iaf en fin tröja till krille och en underställs tröja till mig på stadium som jag tänkte skulle passa upperligt att ha på sig när jag tar tag i att börja springa i sommar (jag har ju som tappat det där med att springa)


Gud, för kanske 5 år sen under sommarlovet så for jag och sprang runt sandtaget som vi hade vid hampis varje morgon! I hettan!  Det kallar jag seriösa grejer. Men som sagt, hur kul är det egentligen att jogga när man inte joggat på ett år.. man orkar ingenting. Konditionen smälte bort som smör i skolsken. Det är ju faktsikt bara kul att göra saker man kan (läs orkar) Nostalgi!! Jag kanske ska snacka ihop mig med lina och sandra som alltid varit trogna löpare vid min sida. (jag får det att låta så seriöst..  att mina vänner är elitidrottare ;) )




Kvällen i sig har varit mycket bra. Jag har varit och fotat på kulturhuset där det var "Big comedi". Det var inte så illa att se på roliga personer i 2 betalda timmar. Vissa var faktiskt riktigt roliga! Andra.. kanske inte lika kul. Nåja. Imorogn tog jag ju på mig ett hästjobb klockan två i Boden. Malin kommer och plockar upp mig. Sen blir det luleåbussen vid 4-tiden.



image1304

hihi, var det här jag på jobbet då :)  haha, hur kan man få vinjettbilder att inte se töntiga ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0