FOTOIDÉ



Sitter och kollar som sagt på modellbilder.se! Så sjukt inspirerande och bara kolla runt på alla ideér som folk har. SHIT
Blev sjukt suger på att fota i studion typ tränings/fitness bilder. Tidigare när jag hjälpte annelie med det blev det ju inge bra alls då studion vi lånade inte hade fungerande blixtar till digitalkameror (björknässkolan år 1800?)


Tänkte mig muskler (me like), barnolja och snygga träningskläder/sporttoppar, hantlar osv. Typ som bilderna jag tagit tidigare på Jennie i dansgruppen Bounce.







Skriv gärna om någon av er är intresserade : )  Vore superkul! (tjejer!!!!!!)






INSPIRATION! Sjukt läcker bild som är bara en av många som finns på sidan.


Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Ett tips är ju att kontakta något sportcenter typ Helex, Inpuls eller Nautilus (Luleåställen). Eller kanske ännu bättre - sätta upp ett anslag på plats... de har väl någon anslagstavla för lite sånt kan jag tro.

2008-08-28 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0