Hellboy och Piteå



Igår spenderade jag hela min dag i Piteå. Jag och Marianne brjade med att åka på en presskonferens som dessa människor stod för. En dansgrupp som sammarbetade med Acusticum i Piteå. Dom pratade, spelade videoklipp och mycket mer. Men dt bästa av allt var när dom bjöd oss på lunch i byggnaden. Roligt nog var det Valdino som stod för maten på högskolan så nu fick jag änligen chansen att äta där. Min kusin Roger är nämligen delägare och ja, den har ju funnits nu ett tag men är ju inte så ofta jag är i Piteå så har inte hunnit äta där någonting :P Så nu fick man gjort ;)

For därefter förbi Jävrebodarna, men utan lyckat resultat. Mannen pratade med oss om allt men ville inte ställa upp på ännu en intervju till någon tidning. Vi acepterade detta och blev bara en rundtur då ;P



På kvällskvisten så kom Sandra, Johan, Rickard oh Henrik förbi och såg Hellboy 2. Sandra blev tyvärr inte så långvarig då hon kände av katterna så mycket (rackarns allergiker säger jag bara :P) Var en helt okej film iaf.
Idag blir det att jobba, men inte sista dagen för denna vecka som det var tänkt utan blir även tiiga passet imorgon. Jag vet, jag ångrar m,ig redan men.. what to do? Bills to pay.

Kommentarer
Postat av: hanna

valdino har ju så god mat, går ju skola där nu så det är ju den restaurangen det blir att gå till om man missat att ta med lunch nån dag ;) YUMMI!

2008-08-25 @ 23:17:31
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0