Hotade



Igår var det lite dramatik på jobbet. Vi fotografer (jag, nsd´s och nordnytt) blev hotade av en advokat.
Han skulle sparka/slå mer våra kameror om vi filmade/tog bilder. Han skrek och hade sig och skämde ut sig i största allmänhet. Poliserna fick gå och prata med honom. Han skrek efter vaktmästaren och tjurade.
Gjorde en stor scen helt enkelt. (Enligt nsd sa han även senare att det var skådespel)
Tror jag säkert. Men hur moget är det och försöka skrämma iväg oss genom att svära och skrika?
Nåja, blev inte så mycket bilder på den åtalade och det var väl egentligen det han ville ha ut av det hela.

Några som kommit sagt att dom tycker att vi ska anmäla honom. Nåja jag blev faktiskt rädd. Adrenalinkick så att säga. Men som tur var kunde man stå ett steg bakom andra fotografen (av det manliga och modigare könet) ;)

Bilden säger kanske mer än 1000 ord. Mission is done.

Kommentarer
Postat av: hanna

var det det som var på nyheterna igår? såg bara att det var filmat i en korridor och så stod bl.a. du där i tjänst. men jag hade inget ljud på så jag vet inte vad det handlade om.

2008-08-12 @ 23:02:39
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0