Personalfest och farmen

Under Fredagen så var det  en lugn hemma på nybyggarvägen. Marie och Johannes kom förbi och vi åt pizza.
Sen kom även Emma och Johan förbi och joinade. Vi lyssnade på mysik, fikade och snick snackare rätt så mycket :)
En härlig kväll innan en mindre lugn personalfest.




På lördagen var det dax för Nolia med Kristoffer, Johan och Emma. Fyndade oss två stycken armband (matchande), sen nyckelskåp. Ett till oss och ett till mammsen.













Klockan halv fem tog jag bilen till Luleå och Jimmys inflyttningsfest (=personalfest).
Blev lite kärftätande då Andreas hade med sig kräftor, ostar och annat lyxigt. Blev lite ölspel och musik.
Klockan halv elva tog nio av oss bussen till boden och Western Farm! Fick skjuts av en raggarbil (fick och fick, hum)
och efter en lååååååååååååååång lååååååååååååång kö så tog vi oss in. På stället som fick mig att gå från..
"Petra, det här ska vi komma ihåg" (Lång kö i väntan på att ta oss in på Farmen) till...
"Petra, du är vår gud *bugar*"
Haha alla verkade då haft riktigt kul i hålan Boden ;P Blev dans och lite annat.
Avslutet var lite segt och kallt men det funkade, vi tänker bara tillbaka på de bra bitarna.

Dock träffade jag knappt någon av alla mina vänner som jag visste var där. Det är en lätt beskrivning av hur sjukt mycket folk det var :)
 
Elin och mats bilder får jag mest troligt imorgon och senare i veckan. Ovärdeliga bilder, som jag och André kom fram till :)


Lägger upp lite bilder sen när de kommer ;)


Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0