Personalfesten i bilder


Mats och Elin under ölspelet :)


Vattenfall. (Andreas var inte så bra på att göra det man skulle dock) :P


Roligaste bilden ever :)


På bussen på väg till Boden och Western Farm


Kräftskiva alla andreas


Tosser i solstolen :)


Jimmy, Jeanna (Elins vän från söder) och Elin :)


Mats, Elin och jaj i vardagsrummet. Haha Mats har väl snyggaste minen på denna :)


Elin var glad :)


Slänger med håret, utan anledning :P


Jon och jag ute på balkongen


Andreas delar med sig av maten :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, oj vad jag ser ut att trivas på bild nummer tre! :D Diggar släng-med-håret-bilden! Ska lägga upp lite bilder jag med, trots att hälften av mina antingen är suddiga eller röda, pga jag inte verkar hajja det här med blixt efter två glas vin... :P Tack för en grymt kul kväll iaf, kram!

2008-08-13 @ 18:46:02
URL: http://elinsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0