Luleåkalaset


Ostbollarna går som vanligt åt fort hos Erika ;)


Rickard och Jossan anlände


Emma är söt


Jossan och Erika är uppklädda och fina inför kalaset 2:a dag


Erika och Rebecca är tjusiga med sin champange


Rickard och Henrik


Erika, Rebecca och jag vid vardagsrumsbordet


Jossan stod för den här fina drinken :)


Nyktra paret för kvällen. Agerade chaffis då min förkyldning tagit min röst ;P (fortfarandfe bitter)


Rebecca och Johan posar mycket och gärna


Världen Erika


Puss på prinsen


Operation ölspel tar fart


Gansthaaaa


Magic moments. Denna tekopp använde jag otroligt flitigt iaf :P


Becca, Johan, Emma och Rickard :)


Rebecka är sööt.


Många konstiga regler hittades på


Skaka lite as ingick


Och slutligen en liten annorlunda syn som toppade spelet


Glada bryydar


Nej Erika hade ju faktiskt inte det än...


På Lasse


Tror Rebecca sjunger med till Lasses låt. "Baaanan, banan,banan"
Texetrna är ju så djupa och meningsfulla.


Luleåkalaset har rusat förbi denna helg. Fredagen började jag Jossan och Rebecka med en fest i Luleå hos Majas kompis. Sen gick jag och Jossan till området med efter mycket möda och stort besvär beslutade vi oss istället för att fara hem med Johan och Emma som varit och ätit middag i Kallax. Arg som ett bi var jag och det + förkyldingen gjorde att jag återligen blivit av med rösten. Något som var oerhört frustrerande det också. Andra gången på ett år som jag tappat den. Jag som aldrig i hela mitt liv tappat rösten tidigare. Sen kommer det åter som på räls. Hade kvar mina kortisontabletter från sist iaf vilket gjorde att det blev lite bättre och jag kunde iaf delta. Dock lite tystare men det gick :)
Rebecka hade ju haft en stum person i sin klass så hon var ju rena experten på att tolka mig ;)

Lördagen blev det en tur till luleå på dagen. Vi for sen och åt tacos hos Joahn och Emma, jag , krille och Rebecca.
Sedan for vi vidare till Erika och var där ett par timmar innan kalaset. Klockan halv elva begav vi oss då många i ällsapet var mäkta intresserade av att se Lasse framträda på stora senen. Blev att se konserten. Sjunga en massa banan och sedan ta en  tur runt staden innan vi alla begav oss tillbaka till Boden igen. (Liten sväng i karaoketältet där hela boden höll till)

Var en liten incident även på lördagen som kunde få en på lite sämre humör. Meeen, bara för att någon hade haft lite för sig och krossat ena glaset på backspegel på Kristoffers bil så orkade jag inte ens bry mig i det. Elektoniken i det var helt och är bara glaset som behöver bytas så blir nog inte så dyrt :)




Nåja var trots det en kul helg. Händelserik och allt det där som ska finnas med.
Söndagen drog vi alla på Max oxh käkade till lunch.
Sen for jag och Kristoffer hem och storstädade. Har aldrig städat så nogrant tidigare tror jag. Helt sjukt hur smutsigt det kan bli av att ha katter och nu en hund som vi faktiskt hade på besök.
Höll på bli tokig då jag var tvungen att sopa 3 ggr till efter jag damsugat då Sunnie alltid tyckades ha sand på tassarna.
Middag hos päronen i Hampis och motionering av Sunnie. Men nu jäklar är det rent. Kreille tyckte vi skulle ta lite bilder sen ikväll så ska låna hem en kamera och detta gör att man kan göra lite finare och lite renare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0