allt i ett

Gårdagen var väl dagen med störta möjliga otur. Var på fotboll i kalix med Jimmy och ja, ingenting gick rätt för min del.
Allt löste sig iaf men ja kanske kunnat gå lättare och smidigare. Huvva. Nåja men som sagt, sånna dagar ska man också vara med om. Roland var iaf gullig och ringde och tog liten del av skulden ;) Men 80% var ju min egen sinnesförrvirring :)

Aja, nått annat bra är väl att jag pratat med Mats (chefen) om träningskort. Så ringde till step in och pratade med dom också. Elli skulle ringa upp mig så får jag se om det går och lösa på flera olika sätt :) Fick mitt schema idag också. Kommer nog inte kunna jobba så mycket på klarsynt som det ser ut som. Dock ska jag försöka eftersom jag bara har en halv tid som innebär många lediga dagar varje vecka (speciellt då jag vissa veckor jobbar en dag och andra 7)


Imorgon är det tänkt att jag och Moa ska träna stenhårt :) Var idag en sväng men hade lite ont i huvudet så blev inte så seriöst :P

For förbi Kvantum på hemvägen och inhandlade lite mat.
Blev en del så när jag kom hem lagade jag korvstroganoff/ris och chilicorn carne med färska champinjoner :)



En händelselös kväll på jobbet. Inget jobb att göra alltså. Men det är rätt skört eftersom att gårdagen tog rätt hårt på en.



PS. Kom och titta när kuriren möter nsd i en spännande match på lördag klockan fem :)
Jag jobbar tyvärr, men!!! Ska se till att jag får fara och fota för detta vill man ju inte missa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0