Nagelvård



Har hunnit med att inhandla ett nytt lack här om dagen. Eftersom mina naglar är tunna som blad och mjuka som skumgummi? ;P Så tyckte jag det var dax för ett nytt nagelförstärknigsmedel. Gick in på Kicks och hörde vilket som var bäst av opi´s alla olika varianter. Slutade med, just det - tunna och mjuka naglar! Förvånadsvärt va?
Det var iaf hinla bra. Priset också. 265 kronor var väl egentligen lite för mycket för min smak men men. Ska man vara fin med naglar som inte går av hela tiden är det bara att betala : )

Funderar på att komplitera med det jag haft från mavala tidigare med röd kort för typ 70 kronor. Är bara som ett vatten men dom blir väldigt hårda. Dock hittade jag inte igen det på åhlens men ska leta vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0