Paltbak och skojj med Moa : )

Idag har man haft äran att vara ledig. Efter att Andreas ringt och väkt mig klockan halv tio var det bara att stiga upp.
Gjorde mig klar och for och tränade på Step In med Moa, efter att inte ha sett henne på två månader. Härlig återträff med mycket skvaller att ta igen.


Vi var hurtiga och sen for vi och köpte med oss lite grjer för att  laga lunch hemma hos mig : )
Lagade, åt och sen gjorde jag slingor på Moa.



Det var en gång för länge sen...


Inte nog med det. Jag for till hampis och mamma lärde mig laga palt. Jag missade halva lektionen men hon fyllde i lyckorna. Men när jag sedan kom hem, mätt och belåten, tog jag ut papperskassen med paltdunken och fläsket då plötsligt hela botten gick sönder och paltburken for upp och ner i backen. Fick hett vatten över händerna då jag försökte hindra paltarna från att nå leran runt om. Jag lyckades. Men... ena handflatan fick stryk. Jag gick skamsen in och lindrade smärtan med en isglass. Typiska otur.  


Jobb imorgon då, hej och hå!



En söt kille jag hittade i en mapp : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0