Fotobok





(mössmodet skulle det vara men i typsnittet fanns ej ö med så ska lägga till prickar ;)
Detta beror ej programmet jag ladda upp texten med utan mitt egna typsnitt på datorn som aldrig klarar av att skriva å,ä,ö men jag ändå så gärna ville använda mig av) ;)



Har ny fått mina fotobok som jag fick efter att jag gått med på en sida som heter "buzzador.se"
Det är en hemsida man går med i om man vill pröva olika typer av saker (som tex denna fotobok) 
och sedan berätta om det man provar för sina vänner och bekanta.
Man fungerar alltså som en vandrande reklampelare :) (Får dock välja själv om reklamen är bra eller dålig)

Dock var jag lite stressad så han inte tänka så mycket på innehållet i den innan jag skulle beställa den.
Tycker ju personligen att boken passar bäst att ge bort till någon i födelsedagspresent, julklapp, dop eller bröllpspresent :) Men men det får bli nästa projekt !
Men jag var iaf grymt imponerad av kvaliten på boken. Trodde inte bilderna skulle bli så bra som dom faktiskt blev :)

Så nu får alla nyfikna skicka frågor om detta och de som bor nära får säga till om man är sugen på att kika på boken.
Annars är det bara att kika in på fudjus hemsida och kolla in mer detaljer :)




PPPPP / PPPPP (5/5 P:n)
Med extra plus att det bara tog två dagar att få hem boken i brevlådan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0