Tjuvsovare...


Idag blev det en liten sovmorgon.
Vaknade först vid halv sju men det kändes liite för tidigt för en ledig dag. Trots att jag tycker om att stiga upp tidigt på dagarna så dom blir riktigt händelserika och långa :)
Blev att stiga upp elva istället då när kroppen fick ett nytt försök att bestämma :)


Tänkte göra mig lite frulle och sen åka till step in. Väntar svar från Moa om hon kände sig kry nog att träna :/
Annars får jag åka solo. Eller träna här hemma kanske? Slå på Britneys nya album och köra ordentligt :)
Då får jag iaf sällskap av min Tindra som alltid ska vara en meter ifrån en oavsett vad man gör.
Sjukt intresserad och nyfiken. Kul så länge hon inte är i vägen ;)






En dag som inte spenderas på jobbet :)


Men men får se hur mycket jag får i mig. Har varit grymt dålig på att äta de senaste dagarna.
Om det är stress eller vad det beror på :/

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag såg dig idag, med din knallrosa jacka och en stoooor kamera uppe i ansiktet. Du fotade några snubbar som stod vid midgårdsvägen. Jag körde förbi med bilen just då. :o)

2008-12-04 @ 13:27:26
URL: http://andasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0