15 dagar irad


Då sitter man på jobbet igen. Nå kollade tillbaka lite på mitt schema. Nu har jag jobbat 15 dagar irad..  7 dagar kvar.. kanske.. ska gå igen med Per fler dagar som jag ska få. Men nån ledig dag måste man väl ha..?
Nog för jag inte känner mig allt för trött nu. Jag är nog rätt stresstålig och allt de som hör till...


Peder ringer väl senare idag om mer info om huset :)



image1146

Elisabeth Ohlson Wallin är en känd fotograf som hade utställning på Norrbottens museum igår.
Jag och Marianne var på plats!
Senare på kvällen skulle hon till Piteå och ta en bild! Vi bestämde oss för att fara dit och se hur det går till.
Bilden skulle föreställa en händelse i Piteå 2005. Då två rasister kastade in nå eldbomber (?) i RFSU´s lokaler.
Hon fotar mycket hatbrott och var det som utställningen handlade upp.

En underbart inspirerande människa.

image1147

Foto: Petra Isaksson

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så flitig petris ;) då hinner du spara ihop lite inför framtida flyttan :)

2008-02-11 @ 22:42:17
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0