bildjobb

image1188

     



image1194

image1195

Kommentarer
Postat av: carro

Husköp är långt bort, eller så känns det. (:
läste att du skulle köpa färg och tapeter, så kul att inreda och fixa. (:

Jag var lite småseg i en vecka med bloggen, men hade utvecklat ett långt blogginlägg och så loggades jag ut från bloggen och blev less en vecka. (: men nu är jag tillbaka på den igen. Bra att du är duktig på att uppdatera, jag tycker verkligen om att läsa andras bloggar och din är en favorit du har så fina bilder som du pryder bloggen med. (:

2008-02-22 @ 14:39:15
URL: http://carolinkummu.blogg.se
Postat av: carro

Åh det lät som fina färger. (lila fondvägg lät uttrycksfullt). det blir nog jättefint. (: Jag har kommit igång lite med lägenheten, det är lite tomt och har inte en säng. Men jag trivs ändå, får köpa allt eftersom. (:

Ikväll ska jag till en arbetskollega Andreas och dricka rött och bara ta det lugnt. Kommer folk dit eftersom, andra arbetskollegor. Ingenting spikat för lördag och söndag jobbar jag. Hur ser din helg ut, några spikade planer snygging?

2008-02-22 @ 15:05:05
URL: http://carolinkummu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0